سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل نوشته فقط برای خدا

صفحه خانگی پارسی یار درباره

خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من من هستم

بهترین دوست، خداست، او آن قدر خوب است که اگر یک گل به او تقدیم کنید
دسته گلی تقدیم تان می کند و خوب تر از آن است که
اگر دسته گلی به آب دادیم، دسته گل هایش را پس بگیرد .

اگر ذره بین نگاه قوی باشد

در تمام صفحه های ورق خورده ی زندگی اثر انگشت او دیده می شود
چه بچه گانه است که فکر می کنیم
همه اش را به تنهایی ، رنگ کرده ایم

خدایا !

خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم
با این همه گناه ومعصیت
و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی
با آن همه لطف ورحمت
خدایا تو آنچنانی که من می خواهم
مرا نیز چنان کن که تومی خواهی

به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است
آرام، بی صدا، همیشگی . . .

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش

راه آسمان باز است ، پر بکش
او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟
اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را

زیرا خوشی آن است که تو می خواهی
و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .